Witam!

Witam na moim blogu! Będe tu prawie codziennie dodawać jakieś nowości! ;)


ѕυρєя вℓσg ρσρυℓαяηєjנ333 ωιтα!

środa, 6 czerwca 2012

UrOdZiNkI ( Nie tylko moje )

Urodziny mam już za 22 dni!!!!

Jeyj!!

Jak się ciesze : )
Ale mam taką sprawqe
Jeden chłopak napisał mi na chata że ma urodziny
i chciał prezent z lż ale akurat kasy nie miałam ; //

Dialog.:

Ktos.: -Hej
Ja.: -Siemka
K.: -Mam dziś urodziny i bardzo prosiłbym Cię o Prezent z lż
Zlituj się przynajmniej ty jedna!!!
J.: -Nie mam kasy sorry...
K.: -Samolubna jesteś
J.: -Jeśli mnie za taką uważasz to po co piszesz.?!?!
K.: -Bo mam UroDziny!!!
J.: -No ale nie mam kasy !
K.: -To kupisz kiedy indziej.?!
J.: -Może
K.: -Yhh...

******KONIEC******

To do tego zdolni są ludzie... Było dłuższe ale nie chce mi się pisać...
A za 2 tygodnie to samo... z tym samym chłopakiem! :(

Oszustwo
Oszustwo i tyle : /
I kiedy pisze że nie mam kasy to nie piszcie czegoś w stylu.:

"Ale Jesteś", "Samolub" czy "Nie lubię cię"
Bo to sprawia mi przykrość :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz