Witam!

Witam na moim blogu! Będe tu prawie codziennie dodawać jakieś nowości! ;)


ѕυρєя вℓσg ρσρυℓαяηєjנ333 ωιтα!

poniedziałek, 9 grudnia 2013

No heej :* Klinika ..

Taak .. Tylko pegasus robi sobie takie zdjęcia jak ja xD

Dosyć dawno mnie nie było :< Ale jestem :>

Mam aż 10 ... tysięcy wejść na tym blogu :D:D:D

Dzisiejszy post jest dedykowany nowej klinice, ponieważ na ten temat posypało się kilka pytać :))

(Właśnie wchodzę na MSP żeby zrobić Prt Sc . Ale nie ładuje się ;//)

Okej , po 5 minutach się załadowało :3

Oto nowa klinika :

Sorry za kiepski obraz :<<



Części klinika się podoba, a części nie :<
Mi klinika się podoba ale to co w niej zobaczyłam ... (tam tam tam!)


Oczy mrygające na różne strony . Co to ma być? Wyglądają okropnie, mrugają przerażająco . I jeszcze to ..

Makijaż ! Makijaż musimy kupować oddzielnie od oczu ! To jest skandal-ik :<

Szkoda , modzi! Zmieńcie to !

1 komentarz:

  1. Zapraszam na imprezke u samotni dzisiaj o 16.00. Zaprasza lis420(ja) i martynka010101( najka z reala i z msp).

    OdpowiedzUsuń